Uddannelsesplan for lærerstuderende

VELKOMMEN som praktikant på Skolen på Herredsåsen

Vi ser frem til at samarbejde med dig som lærerstuderende i studiefaget praktik og give mulighed for, at du kan gøre dig nogle gode og værdifulde erfaringer i praksis.

På Skolen på Herredsåsen ser vi faget praktik som et meget vigtigt fag, hvor du kommer til at stifte bekendtskab med lærerjobbets mange forskellige opgaver. Som lærerstuderende vil du blive mødt af kolleger, der vil tage et medansvar for dit praktikstudie på skolen. Du vil møde hjælpsomme og åbne lærere, der er interesseret i at give dig sparring. Tillige ser vi også praktikanter, som et vigtigt bidrag til skolens fortsatte udvikling.

Skolens sekretariatsleder er ansvarlig for koordinering af praktikken, og primær kontaktperson til læreruddannelsen. Dit praktikforløb planlægges sammen med afdelingsleder og praktikvejledere.

Læs mere i dokumentet nedenfor.

Udannelsesplan for lærerstuderende.pdf

Shape Created with Sketch.